מה אתם יודעים, פאר ויסנר ענה לי

נתאי

להלן תשובתו של מר וויסנר לשאלותי:

ניתאי שלום רב,

 

צר לי על התשובה המאוחרת , להלן תשובותיי :

1.       לגבי שאלתך הראשונה – לצערנו , האוויר מזוהם בכל מקום. כל זאת  בשל היחס המזלזל של המדינה בנושאי איכות הסביבה.  כידוע לך 1100 בני אדם מתים בגוש דן  ו- 28 אלף מתאשפזים מידי שנה. ותחלואת הסרטן במפרץ חיפה גבוהה מהממוצע הארצי.

2.       לגבי שאלתך השניה – אכן יש לפעול מול המפעלים ועמדתנו בעניין נחרצת , אך  יש לפעול בשני המישורים,  מדוע עלינו  לקחת הימור על בריאות החיילים ולא להזיז את עיר הבה"דים?  במידה ויש ספק אין ספק !  יש למנוע גם את הסיכון הקטן ביותר – האם ניסיון העבר בקישון לא מלמד אותנו דבר או שניים?

3.       תשובה לשאלה 3 ו- 4 – מפלגת הירוקים פעלה באזור הדרום :  בנושא  ים המלח (הגשת בג"צ) , באשקלון בנושא תחנת הכוח הפחמית   , אנו פועלים בנושא הבניה בתמנע ותמכנו במאבק נגד כלובי הדגים באילת  . המאבק בנושא עיר הבה"דים  הוא מקרה נוסף בו אנו עוסקים באזור הדרום.   מפלגת הירוקים משתדלת לפעול בכל מקום בארץ ,כל זאת  מכיוון שלנושאים הסביבתיים אין גבולות  מוניציפאליים או  לאומיים ,  .

4.       בימים אלו אנו עמלים על פתיחת סניף של המפלגה בב"ש שיתמודד בבחירות הקרובות . סניף זה ייתן מענה לבעיות הרבות שיש באזור העיר ב"ש . במידה וברצונך לקחת חלק בפעילות המפלגה אשמח כי תשתלב בריכוז הנושאים הסביבתיים באזור רמת הנגב.

 

כולי תקווה כי שאלותיך קיבלו מענה ראוי , תודה על פנייתך ויום טוב

בברכה,

פאר ויסנר

סגן ראש העירייה("הירוקים")

הממונה על פיתוח פרוייקטים סביבתיים

 עד כאן תשובתו של מר ויסנר.

כמה נקודות מעניינות:

הפעילות למען איכות סביבה בצורה של הרחקת אנשים מאיזורים עם מפגעים נראית לי מוזרה. יש שם משפחות שמגדלות ילדים, מה איתם? אז מה אם הם בדווים וקיבוצניקים? למה שלא תפגינו מול הקריה להוציא משם את החיילים אם בריאותם כה חשובה לכם?

מעניין מאד שאתם פעילים בדרום. אני שאלתי על רמת נגב והוא ענה לי על ים המלח (170 קמ בערך מרמת חובב), תמנע ואילת (כ-200 קמ), ואשקלון (100 קמ) זה מעיד על התפיסה התל-אביב-וצנטרית של אנשים בארץ. זה כמו שאני אשאל מה הפעילויות באזור תל אביב, ויענו לי על פעילויות בעכו וברמת חובב. אפילו באר שבע לא נמצאת  באזור רמת נגב.

.

אין תגובות »

נתאי ב3/12/2007 15:30 תחת כללי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

973079 דפים נצפים, 52 היום
320012 ביקורים, 33 היום
FireStats icon ‏מריץ FireStats‏