חולון: פדופיל יהודי תקף 10 ילדות

נדב

בynet מדווחים היום שפדופיל יהודי תקף 10 ילדות. כלומר, בעצם לא. מדווחים רק שפדופיל תקף 10 ילדות. אז איך אני יודע שהוא יהודי? כי אם לא היה יהודי, הכותרת הייתה שונה:

כלומר, כשבדואי עושה פשע, צריך להדגיש, עדיף בכותרת , שמדובר בבדואי. שלא נחשוד חס וחלילה שיהודי עשה את התועבה הזו. יהודים הרי לא עושים דברים כאלה – ראיתם בידיעה שבכותרת, בחולון פעל פדופיל חסר לאום.

אותו דבר קורה גם בתאונות הדרכים. כשעוברים ברמזור אדום ליד צור יגאל והורגים אשניים, לנהג יש לאום; כשעוברים ברמזור אדום ליד גינתון והורגים שישה, הלאום מתאדה.(ותודה לאבו כרואן)

×›×›×”, חברים, נוצרים סטריאוטיפים. אחר כך הרי ברור שכל הנהגים הערבים נוהגים כמו משוגעים – הרי שמעת כמה מהם עושים תאונות, לא? ושכחנו גם שכל הבדואים גנבים, אז כנראה שמותר לירות בהם חופשי על הבר.

אני יודע שיש עכשיו כמה מכם שיושבים מול המסך ומהנהנים לעצמם. 'שוב פעם הפוסטמודרניסט הזה מעדיף להתעסק בשטויות מילוליות ולא בעובדות המוצקות. זה לא בסדר שמדביקים סטריאוטיפים, אבל יש דברים הרבה יותר גרועים בעולם'. אז זהו, שלהדבקת הסטריאוטיפים הזו יש השלכות.

×›×™ אי אפשר להתעלם מהעובדה שבקרב הבדואים יש יותר פשיעת רכוש, ושבקרב הערבים יש יותר תאונות דרכים. אבל אם מנציחים את הסטראוטיפים, ואם התופעה הזו קורה 'מסיבות תרבותיות', בגלל ש'×›×›×” ×–×” הבדואים\ערבים', אז כנראה שאין מה לעשות, חוץ מלחמש את החוואים ברובים (והמהדרין יגדילו – לשרטט קצת אחרת את גבולות 67'). אל השכנים שלנו, ×–×” האופי שלהם וזו התרבות שלהם. עם ×–×” אנחנו צריכים לחיות.

השיא ×”×™×” בדיווח של ערוץ שתיים (יסלח לי הכתב ששמו פרח מזכרוני) שבו צולמה הצומת הבעייתית בצור יגאל. 'תראו את המשאית הזו. יוצאת מאיזור התעשיה המאולתר ×”×–×” שם, נוסעת בדרך העפר המאולתרת, ועולה על הכביש בצומת המאולתרת. פלא שקרתה כאן תאונה, אם ×›×›×” הם נוהגים?'. לא היעדר הצומת המוסדרת אחראי לתאונה; לא היעדר איזור תעשיה מוסדר כראוי. ×–×” הכל עניין של תרבות × ×”×™×’×”. והמסקנה המתבקשת – ×–×” לא באשמתנו, ×–×” באשמתם.

ואצל הבדואים – אותו הדבר. הם גונבים ×›×™ זו התרבות הבדואית, אי אין להם כבוד לרכוש. לא בגלל שאין להם שום דרך אחרת להתקדם, או אפילו להתקיים (×¢"×¢ 80% אבטלה בכפרים הלא-מוכרים). לא בגלל שעל הקרקע ששי דרומי קיבל, יכולים מאות בדואים רק לפנטז. רק בגלל שזה האופי שלהם – הבדואים הם, הרי, גנבים מעצם בריאתם.

9 תגובות »

נדב ב14/03/2007 17:17 תחת חברה בישראל

9 Responses to “חולון: פדופיל יהודי תקף 10 ילדות”

  1. יעקב משם הגיב:

    גם החרדים מתלוננים – אנס חרדי, גנב חרדי, חרדי מבני ברק וכו'

    זו שנאת מיעוטים רגילה, לא צריך להתרגש.

    (נכתב בציניות)

  2. […] אותה מצב יחסית סטטי שקיים כיום בו אנו מכירים בכך שהמשטרה לעיתים מעוותת חלק מהדברים כדי לקיים חיים נוחים יותר לכולנו ושיכולה למנוע פשעים בצורה יעילה יותר (עם קיצורי הדרך המתבקשים) היא בדיוק כמו אותם אלף חולים בשפעת, שכל עוד לא מתחילה אינטראקציה יותר גדולה אין שינוי במספרם, אלא רק בזהותם. ברגע שמתחילה, × × ×™×—, מגפה של פדופילים (יהודים) אז כמו כל תופעה אחרת, אנו צריכים למנוע אותה. כדי למנוע את התופעה של פדופילים צריך להשקיע בחינוך, צריך להגביר את המודעות (וכמובן גם לחסום את המחשבים, ×›×™ כל הפדופילים מסתובבים רק באינטרנט) וצריך אולי גם להחריף את הענישה. […]

  3. מבקר זמני הגיב:

    בחיי שאני לא מבין מה אתה רוצה. קח את המשפט: "חשד: בדואי אנס בת 11" ותחליף "בדואי" בשמות התואר הבאים:
    קצין בכיר
    חבר כנסת
    טייס במילואים
    שדרן טלביזיה
    חבר מרכז הליכוד

    עכשיו אל תגיד לי שלא ראית כותרות כאלה או דומות להם בעיתון בעבר. כותרת שלא תראה: "חשד: גבר יהודי, שכיר, בעל משכורת ממוצעת ממרכז הארץ אנס בת 11".

    שנאת מיעוטים?! יותר כמו "זאב זאב". בגלל רשימות כאלה כשבאמת יש אפליה גלויה אף אחד לא טורח להתייחס.

    • השאלה היא בדיוק אילו קטגוריות נחשבות לרלוונטיות לביצוע פשעים. יש קטגוריות שאנחנו מצפים מהם פחות לפשעים מסויימים ('קצין בכיר חשוד ברצח' היא כותרת רלוונטית ×›×™ ×–×” ממין ×”'אדם נשך כלב'), לעומתן יש קטגוריות שאנחנו מצפים מהן יותר לפשעים אחרים ('קצין בכיר חשוד בהטרדה מינית' בא להגיד לנו – מה ציפיתם? הוא קצין בכיר).
      לעומת השמות שנתת, אני מציע לך לעשות תרגיל מחשבתי אחר: תחליף במשפט 'בדואי אנס בת 11' בסוגים אחרים של מיעוטים, דוגמת 'מרוקאי', 'ג'ינג'י', 'שומר מצוות' או 'עובד הייטק'. למה אז המשפט לא נשמע הגיוני?
      בגלל שהקטגוריות האלה לא נראות לך רלוונטיות לביצוע פשע, והקטגוריה של בדואים כן.

      • מבקר זמני הגיב:

        אף פעם לא ראית את הכותרת "עובד הייטק חשוד ×›×™…"? אני בהחלט מדמיין כותרת: "עובד הייטק חשוד ×›×™ אנס בת 11".

        השיוכים "ג'ינג'י" או "מרוקאי" לא נשמעים הגיוניים כי הפסקנו לעשות אותם בערך בכיתה ב'. בעוד 20 שנה גם השיוך "עולה מחבר העמים" יעלם כמו שנעלם "מרוקאי", ולעומת זאת הבדואים ישארו בדואים כמו שאר המגזרים שהזכרתי.

        אבל אל תיתן לכל זה להפריע לך להמשיך לצעוק על אפליה גם כשהיא לא קיימת. לצעוק זה טוב למצפון.

        • בוא נראה אם תצליח למצוא כותרת בסגנון 'עובד הייטק חשוד ×›×™…'.
          שנית, לא הפסקנו לעשות את השיוכים 'ג'ינג'י' או 'מרוקאי'. אני בטוח שאתה יכול להגיד בדיוק מי סביבך ג'ינג'י, אתה פשוט לא חושב שזה רלוונטי. משום מה, אתה חושב שהשיוך של 'בדואי' כן רלוונטי להיותו של אדם אנס. שאל את עצמך למה.

          ולגבי מרוקאי – אם אתה מאלה שממשיכים לשכנע את עצמם שהפערים בין האשכנזים למזרחים נעלמו בשנות ×”-70', ושבכלל אין אפליה, ושזה שמזרחי מרוויח 80% מאשכנזי ×–×” סתם טעות סטטיסטית – שיבושם לך.

  4. מישהו הגיב:

    כל הערבים זונות שימתו צריך לזרוק את כולם לים מה אתה בכלל מנסה להשוות יהודי לערבי מטומטם אתה כל כך אוהב אותם אז לך תהיה איתם חתיכת אפס, אתה בכלל יודע על מה אתה מדבר בוא לדרום תראה מה הבדואים עושים פה !

    • אתה יודע מה, אולי אני באמת אבוא פעם לדרום. ×›×™ הרי מעולם לא יצאתי משיינקין, נכון?
      לך תשטוף את הפה בסבון.

  5. הגעתי לכאן כי חיפשתי לראות אם כתבת משהו על שי דרומי (בתור תושב הדרום, עניין אותי לראות קצת פרספקטיבה יותר קרובה). מכיוון שאין קישור אני מניחה שלא כתבת כלום בנושא, אם כי מהמעט שכתבת אני יכולה לראות את הכיוון.
    ולגוף הפוסט – לא, היותו בדואי ×–×” לא ממש רלוונטי, אבל זו דרך לתייג את הפושע, לבדל אותו מפושעים אחרים, להכניס קצת צבע בכותרת. כמו נער, קשיש, אתיופי, עולה מחבר העמים, חרדי, דרוזי, או אשה. כל מה שהוא לא "גבר יהודי, אשכנזי, בן 30-50, שכיר, בעל הכנסה ממוצעת". העיתון (או האתר) צריך לתת פנים לפושע שלו, ולגבר יהודי, אשכנזי וכו' אין פנים, ×–×” הרי המודל שממנו נגזרים כולם, אז לא צריך לציין. ברגע שזה שונה, צריך לציין. במה שונה? בלאום, המוצא, בגיל, במגדר. אין מה לעשות אבל אלו הקטגוריות שהראשונות לפיהן מסווגים אנשים, בכל הקשר, ולא לפי צבע שיער.
    ברור לי מה הכותרות הללו עושות ואיזה סטיגמות הן יוצרות/מחזקות. אני תוהה רק אם ניתן לעשות את זה אחרת.

    * אני לא יודעת אם אתה מכיר את הספר הנפלא "מומו" של מיכאל אנדה, אבל לפני כמה ימים הייתי במפגש מועדון ספרותי שעסק בספר, ואחד הנוכחים, הגבר היחיד במפגש, התלונן שהרעים בספר, "האדונים האפורים", הם כולם גברים. התשובה המוכנית היתה שרצו לעשות אותם הכי "סטנדרט" שאפשר, בךי טיפת צבע, בלי שום מאפיין אישי, והכי סטנדרט שאפשר זה, מה לעשות, גבר.

להגיב על נדב פרץ לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

971771 דפים נצפים, 63 היום
319306 ביקורים, 48 היום
FireStats icon ‏מריץ FireStats‏