היום שלחתי את הילדה לכתה א עם שלט 'צריך לשחרר 450 אסירים פלסטינים'

נדב

לפני שלוש שנים כתבתי ש'מחר לא אלבש שחור', כהזדהות עם השבויים. אז היום שלחתי את הילדה הגדולה שלי לכתה א' לבושה בחולצה לבנה, כהזדהות עם 'יום גלעד שליט'. בבוקר, כשהילדה הייתה כבר על האופניים בדרך להסעה, צעקה לנו השכנה ממול ש'שכחתם? צריך לשלוח היום את הילדים בחולצות לבנות, לכבוד גלעד שליט'. אז החזרנו את הילדה […]

27 הערות »

נדב בתאריך 27/04/2010 9:05 בנושא ???? ??????, ????? ???

1136561 דפים נצפים, 102 היום
413296 ביקורים, 95 היום
FireStats icon ‏מריץ FireStats‏