מחשבות על אובאמה

נדב

לפני הכל, צריך להגיד מברוק, וכנראה שהעולם בכל זאת הולך למקום קצת יותר טוב. מחזיק אצבעות. כמה הרהורים רנדומליים שעלו בי בעקבות הבחירה שלו: הבניה של ×’×–×¢ כולם מדברים היום על 'הנשיא האפרו-אמריקאי הראשון'. אביו של אובאמה, להזכירכם, הוא קנייתי; אמו לבנה. נסו לדמיין את המצב המקביל בישראל: לראשות הממשלה נבחר אדם שאביו, נאמר, מרוקאי, […]

8 הערות »

נדב בתאריך 5/11/2008 11:28 בנושא ???? ??????, ?????

1136561 דפים נצפים, 102 היום
413296 ביקורים, 95 היום
FireStats icon ‏מריץ FireStats‏