מחשבות על אובאמה

נדב

לפני הכל, צריך להגיד מברוק, וכנראה שהעולם בכל זאת הולך למקום קצת יותר טוב. מחזיק אצבעות. כמה הרהורים רנדומליים שעלו בי בעקבות הבחירה שלו: הבניה של ×’×–×¢ כולם מדברים היום על 'הנשיא האפרו-אמריקאי הראשון'. אביו של אובאמה, להזכירכם, הוא קנייתי; אמו לבנה. נסו לדמיין את המצב המקביל בישראל: לראשות הממשלה נבחר אדם שאביו, נאמר, מרוקאי, […]

8 הערות »

נדב בתאריך 5/11/2008 11:28 בנושא ???? ??????, ?????

הירשזון מלך הכאילו

נדב

בתקופת ביבי לא ×”×™×” קל להיות תומך של מדינת רווחה, אבל לפחות ידענו מול מה אנחנו עומדים. למרות שלקרוא לביבי 'איש ישר' זו הגזמה קלה, בהתחשב בעובדה שהפעמים שבהן מה שהוא אומר מתלכד עם המציאות נופלות בתחום הטעות הסטטיסטית, כן ×”×™×” בו איזה סוג של יושר. ביבי לא התבייש במשנה הכלכלית שלו – נהפוך הוא, […]

2 הערות »

נדב בתאריך 1/03/2007 11:28 בנושא ???? ??????

1136499 דפים נצפים, 52 היום
413239 ביקורים, 43 היום
FireStats icon ‏מריץ FireStats‏