במרוקאית זה נשמע יותר טוב – פוסטורח

נדב

הזמנה לסרט החלוצים, על הקמת שדרות. כי במרוקאית זה נשמע יותר טוב. גם יותר מרגש.

הערה אחת »

נדב בתאריך 16/06/2007 21:00 בנושא ????

1136561 דפים נצפים, 103 היום
413296 ביקורים, 95 היום
FireStats icon ‏מריץ FireStats‏