עשה הרבה, אבל לא מגיע לו

נדב

לא הרבה פעמים אני לא מסכים עם פוסטים של נתאי עד כדי כך שאכתוב על כך פוסט – ובטח לא אי הסכמה כפולה, בשתי הנקודות המרכזיות של הפוסט. נתאי טען שלאובמה מגיע פרס נובל, למרות שהוא עוד לא עשה הרבה כנשיא. אני לא מסכים עם שני חלקי הטענה: אני חושב שלאובמה לא מגיע נובל, ומצד […]

13 הערות »

נדב בתאריך 10/10/2009 0:53 בנושא ?????

האח הגדול, הישרדות, וקריסת השווקים

נתאי

היום נהגתי באוטו. על הכביש הלכו שלוש נשים, בנתיב שלי. הן שמעו את הרכב מתקרב, והמשיכו לפטפט כאילו לא קורה כלום. למה? אמון. לנשים האלו ×”×™×” אמון מלא בי. למרות שהן לא מכירות אותי, הן לא טרחו לראות מי אני, וזה גם לא עניין אותן. הן פשוט ידעו שאני לא עומד לדרוס אותן, ונחשו מה? […]

5 הערות »

נתאי בתאריך 5/10/2008 23:30 בנושא ????, ?????, ????????? ?????

1136561 דפים נצפים, 101 היום
413296 ביקורים, 95 היום
FireStats icon ‏מריץ FireStats‏