שיטפון בצין

נדב

אתמול נסעתי עם אשתי – בענייני עבודה (שלה) – לשדה בוקר. אחרי שנגמרו ×¢× ×™×™× ×™ העבודה, פינינו שעה וירדנו לראות את מה שיהיה, כנראה, השיטפון האחרון של החורף בנחל צין (בדרך לעין עבדת): ויש גם עוד תמונות

הערה אחת »

נדב בתאריך 17/03/2007 23:24 בנושא ??????

1136507 דפים נצפים, 59 היום
413247 ביקורים, 50 היום
FireStats icon ‏מריץ FireStats‏