דורה מעצבנת אותי. אבל ממש מעצבנת אותי.

נתאי

לפני כשנה ×”×™×” לנו דיון בבית האם להוציא את הטלוויזיה או להשאיר אותה. הפשרה הייתה להחביא אותה בחדר השינה. התוצאה הלא צפויה, שגם הכשילה את כל המהלך וכנראה תגרום לנו בקרוב להחזיר את הטלוויזיה לסלון היא פלישתם מדי בוקר בשש ורבע של שני גמדים, אחד מהם שזו גם שעת הפו-פו היומית שלו והחיתול שלו מלא. […]

17 הערות »

נתאי בתאריך 7/06/2008 21:39 בנושא ???? ???????, ????? ???

1136561 דפים נצפים, 102 היום
413296 ביקורים, 95 היום
FireStats icon ‏מריץ FireStats‏