בלוגדיבייט

נדב

בעקבות הפוסט ×”×›×™ חשוב של מקס הזועם הכנתי אתר קטן שנועד למלא לפחות אחת הפונקציות שמקס ביקש – אפשרות לסדר בלוגים בצורה דיאלוגית. כלומר – יש נושא, ותחת הנושא ×”×–×” יש דיון-סטייל-פורום – אלא שהתגובות בדיון אינן תגובות ממש אלא קישורים לפוסטים.
יוסי כתב פוסט שהרגיז אותי, כתבתי לו פוסט תגובה. במקביל גם חיים כתב לו פוסט תגובה. יוסי הגיב לחיים, ומשה הגיב ליוסי.
בלי בלוגדיבייט, רובנו היינו יודעים שיש בלגן בגזרת יוסי-חיים, אבל לא היינו יודעים בדיוק מי נגד מי ולמה. עכשיו אפשר א. להציג את העניין בצורה מסודרת וב. לדאוג שכולם יכירו את כל התגובות.

http://blacklabor.tollfreepage.com/threads.php

בינתיים, אין חוקים – כל אחד יכול לפרסם דיונים חדשים, כל אחד יכול להוסיף תגובות מתי שבא לו. אם ×–×” ×™×”×™×” בלאגן מדי, ננסה לסדר. מה שחשוב כרגע, וחיוני כדי שהאתר יתחיל לרוץ – תוסיפו דיונים. תוסיפו הרבה. כל מי שמכיר בלוגר שעונה לבלוגר אחר, שיוסיף.

הצעות, הערות, נאצות וכו` – אשמח לשמוע כאן או בתגובות של האתר (blogdebate@gmail.com).
בינתיים, אם למישהו יש רעיון לשם יותר מוצלח, או יכולת לייצר לוגו, יבורך.

4 Responses to “בלוגדיבייט”

  1. ירדן הגיב:

    גדול!
    אחלה. אני שמח סוף סוף לראות משהו בנושא ×–×– – חשבתי שכבר נקבר הפוסט וזה ×™×”×™×” סופו אבל מישהו התחיל ליזום ^^ אז כל הכבוד והמשך כך. עכשיו אני אבדוק את האתר בינתיים אין לי כל כך רעיונות לשיפור בכל מקרה

  2. מאזינה ברקע הגיב:

    רעיון מעניין מאוד
    בקריאת הוראות השימוש באתר, עולות כמה תהיות. אני לא מבינה למה אתה מתעקש להגביל את זכות התגובה הראשונה. 24 שעות יכולות להיות המון זמן, בהתחשב בכך שיש דיונים בין-בלוגיים שמתפתחים בתוך שעות ספורות. אם האתר שלך לא יוכל לעמוד בקצב פרסום הפוסטים בבלוגים שמתייחסים לנושא מסויים, הוא יאבד את הרלוונטיות שלו ויהיה רק כלי תיעודי מוגבל.

  3. felagund הגיב:

    בעניין ההוראות…
    כרגע אני לא מיישם אותן, ועובד בצורה חופשית לחלוטין. אני פשוט אוריד אותן.

  4. rodeftsedek הגיב:

    רעיון מצויין
    כל במה שתעזור לפרסם רשומות שהנושא שלהם מעניין, יכולה בסופו של דבר גם להשפיע, במידה זו או אחרת על גישה לדברים שקורים במדינה. חסרה במה רצינית לבלוגרים המחפשים דרכים לשנות ולשפר את החיים. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

971781 דפים נצפים, 66 היום
319311 ביקורים, 48 היום
FireStats icon ‏מריץ FireStats‏