במיקרוסופט הקשיבו לי

נתאי

צולם בדפדפן פיירפוקס, מאתר מיקרוסופט ישראל.

microsoft3.png

בסך הכל ביקשתי דפדפן נוח יותר לשימוש ומאובטח יותר…

.

תגובה אחת »

נתאי ב7/08/2007 21:16 תחת ??????

One Response to “במיקרוסופט הקשיבו לי”

  1. ×”×™×™,
    תודה! אני אטפל בזה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1136507 דפים נצפים, 59 היום
413247 ביקורים, 50 היום
FireStats icon ‏מריץ FireStats‏