מעדיף מפכ"ל בלי כתם, תודה

נדב

השר לבטחון פנים [tag]אבי דיכטר[/tag] הופתע, כנראה, מגלי המחאה נגד מינויו של המפכ"ל המיועד [tag]יעקב גנות[/tag], ואמר ש"לא מעט יעדיפו מפכ"ל אנמי בלי כתם".

אז קודם כל, אדון דיכטר, הרשה לי לחלוק על ×”×”× ×—×” שלך שאלו הן שתי האפשרויות. אני בטוח ש[tag]משטרת ישראל[/tag] ×ž×œ××” אנשים מוכשרים ולא אנמיים, שאינם מוכתמים. ואם המצב ×–×” אינו המצב – אתה נדרש לקחת את ×–×” לתשומת ליבך, לפטר את כל הפיקוד הבכיר של המשטרה. הרבה מעבר למפכ"ל וסמפכ"ל. הייתי חושב גם על מעבר לספ"×›. כל מי שעשוי להיות מועמד למפכ"ל ולא מתמנה – הרי הוא או אנמי או עם כתם, ולכן ראוי לעוף מהמשטרה. ואז צריך להתחיל במגה-הליך שיקום של הארגון החולה ×”×–×”.

אבל גם אם נקבל את ×”×”× ×—×” שלך, שצריך למנות או מישהו עם כתם או מישהו אנמי – אני עדיין בוחר באפשרות השנייה, בהינתן סוג הכתם. אם ×”×™×” מדובר בהטרדה מינית אה-לה-רמון, או בשימוש במידע פנימי לצרכי התעשרות אישית אה-לה-חלוץ, הייתי אומר ניחא – נסתום את האף ונסבול, ×›×™ לא מדובר במשהו מהותי למינוי.

אבל רק להזכירך, אדון דיכטר, רק שלשום התפטר פה מפכ"ל בגלל קשרים פסולים של פקודיו עם עבריינים. קראדי אפילו לא הואשם בכך שיצר קשרים כאלה, אלא רק בכך שלא פיקח מספיק על פקודיו. האם אתה בטוח שמה שמשטרת ישראל צריכה עכשיו זה מפכ"ל שבית המשפט מתח ביקורת על קשריו עם עבריינים? האם הוא האדם שיוכל ליישם את מסקנות [tag]ועדת זיילר[/tag], ולנתק מערכות יחסים ידידותיות יתר-על-המידה בין השוטרים לאלו שהם אמורים להפליל?

בקיצור, דיכטר, עשה לנו טובה ובחר מישהו אחר.

[tags]שחיתות[/tags]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

972963 דפים נצפים, 81 היום
319935 ביקורים, 44 היום
FireStats icon ‏מריץ FireStats‏