הגיבורים האמיתיים של השריפה וכיצד אפשר להודות להם

נתאי

תבקשו מהילדים לכתוב לכבאים מכתב, שיגידו להם כמה הם גיבורים, וכמה הם מעריכים את העבודה שלהם, אפשר לצרף גם ציור יפה. את המכתבים אפשר לשלוח ל: שירותי כיבוי והצלה ת.ד 5272, חיפה, או לכל תחנת כיבוי אחרת באזור.

אחרי שאמרתי זאת, צריך לומר את האמת. ואמרו את זה יותר טוב ממני. השריפה היא תוצאה של הזנחה רבת שנים בשירותי הכבאות. האשמים האמיתים יושבים במשרד האוצר.
השריפה, כפי שכתב זאת יפה חגי אלון היא תוצאה של מדיניות ההפרטה

ראש הממשלה שלנו, במקום להודות לאנשים האמיצים שמחרפים את נפשם בשטח, טוען כי הפתרון הוא מטוסי כיבוי, בספין דבילי שנשען על פרוטוקולים עבשים שהוא חושב שיחלצו אותו מוועדת החקירה.

אבל אם נמאס לכם לקטר, למרות שכל הקיטורים מוצדקים בהחלט, אז אפשר לעשות משהו, אפילו סימלי. תבקשו מהילדים שיכתבו מכתב ויציירו ציור לגיבורים האמיתיים של הפרשה הזו. אלה שלא הזניחו אותנו לרגע, עושים ועשו תמיד כמיטב יכולתם, למרות תנאי העבודה המחפירים שלהם, אלו כמובן הכבאים בשטח.

תבקשו מהילדים לכתוב להם מכתב, שיגידו להם כמה הם גיבורים, וכמה הם מעריכים את העבודה שלהם, אפשר לצרף גם ציור יפה. את המכתבים אפשר לשלוח ל: שירותי כיבוי והצלה ת.ד 5272, חיפה, או לכל תחנת כיבוי אחרת באזור.

3 תגובות »

נתאי ב4/12/2010 12:33 תחת כללי

3 Responses to “הגיבורים האמיתיים של השריפה וכיצד אפשר להודות להם”

  1. מילו הגיב:

    זה שקר. שקר נחמד, שקר שרץ בבלוגוספירה ואין עליו יותר מדי מערערים, אבל שקר.

    משרד האוצר ביקש להזרים כספים בכפוףף לרפורמה בגוף מסואב ומושחת, מי שלא הסכים לרפורמה, ומי שלא גיבש כזו אלה הכבאים ואנשי משרד הפנים, בהתאמה.

    ראה, להמחשה, את הדברים בקישור הבא:
    http://www.the7eye.org.il/PaperReview/Pages/091210_The_real_boss.aspx#p5

    (בסוף הקטע)

    • נתאי הגיב:

      הדברים היו ידועים לפחות כבר 12 שנים http://www.news1.co.il/Archive/001-D-255690-00.html
      אף ממשלה לא עשתה די כדי לפתור את המשבר, למרות ההתרעות החוזרות ונשנות של הכבאים, וכל הגורמים העוסקים בדבר, ואינספור התראות.
      אני לא רואה שום קשר בין מבנה שירותי הכבאות לבין זה שהם צריכים להשתמש בכבאיות בנות 30, או זה שבאזור ים המלח אין סולם שמגיע ליותר מ7 קומות, ואם תהיה שריפה שם במלון בקומות גבוהות, כולם ימותו (זה אמרו שירותי הכבאות, לא אני)

    • לחזק את דבריו של נתאי – 'משרד האוצר ביקש להזרים כספים בכפוףף לרפורמה בגוף מסואב ומושחת' ×–×” ניסוח מעודן (מאוד) ל'משרד האוצר ייבש את שירותי הכבאות, תוך שהוא מסכן את ×—×™×™ כולנו, כדי לכפות רפורמה על שירותי הכבאות'.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

971770 דפים נצפים, 62 היום
319305 ביקורים, 47 היום
FireStats icon ‏מריץ FireStats‏