היום – הפגנה נגד קסטרו בדיזינגוף סנטר

נתאי

הנהלת קסטרו ממשיכה להתעלם מהעובדים – המחאה נמשכת!

 

קסטרו מודל עדיין ממשיכה להתעלם מנציגות העובדים במרכז הלוגיסטי. נציגות חוקית הנהנת מתמיכתם רוב גדול מאוד מקרב עובדי המרכז. לכן אנחנו נמשיך במחאתנו מול חנות קסטרו בדיזנגוף סנטר ת"א היום יום ג בשעה 17:30

בואו בהמוניכם למרות ההתראה הקצרה כדי להוכיח להנהלת קסטרו שזכיות עובדים אינן הפקר

אנשי קשר

עמי וטורי: 0544772516

אסף מנור: 0546652205

4 תגובות »

נתאי ב11/09/2007 9:00 תחת חברה בישראל

4 Responses to “היום – הפגנה נגד קסטרו בדיזינגוף סנטר”

  1. בנימין ברק הגיב:

    טעיתם בקסטרו.
    הייתם צריכים להפגין נגד פידל קסטרו כבר לפני 45 שנה. אבל אהבתם אותו, הערצתם אותו והוא חנק את עמו. אתם לא מצטערים על הטעות שלכם?

  2. נתאי הגיב:

    אתה יודע שבקובה רמת הרפואה הציבורית גבוהה מבארצות הברית?
    ומי שחנק את עמו זו אמריקה ולא הוא.

  3. אורי הגיב:

    כיון שבקובה רמת הרפואה הציבורית גבוהה כל כך, אלפי אמריקנים מסכנים את חייהם מדי שנה ושטים על רפסודות ×¢×¥ רעועות מחופי מיאמי אל ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, ארץ החופש והאור – קובה.

    • סמי אקירוב הגיב:

      אורי! אל תגיד את הדבר הזה!
      כאשר אני קורא את דבריו של אותו אחד המתחזה להיות אורי, נוצר אצלי הרושם שהוא אינו מבין את המשמעות המצערת של ניצול עובדים בישראל, נדמה שבעבורו הכל חוכא והיטלולה. לא מדובר בפידל קסטרו מר אורי, אלא בקסטרו הרשת אשר לכאורה יש חשש כי יתכן שאולי היא כביכול מנצלת עובדים וזה מר אורי לא נושא לבדיחה. מדובר באנשים קשיי יום אשר מבלים שליש מיום העבודה שלהם בחנות ממוזגת ועוסקים בעבודת פרך מודרנית, נראה אותך מציע לאדון או גברת לרכוש חולצה במחיר ממוצע של 400,000 ש"ח זה לא פשוט ידידי? יודע כמה פעמים הם שואלים אם שייך בעשר? רוצים הנחה?
      לסיכום, בגלל אנשים כמוך אשר עליהם ניתן לומר שהם לכל הפחות קפיטליסטים נרצחים מנהיגים בדמוקרטיות מערביות, כן כן! בשל חוסר אכפתיות , ציניות מרושעת, ואינדיבידואליזם. מאחל לך שכריש קטן וחד שיניים קדמיות יטרוף אותך בדרכך על הרפסודה למיאמי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

971728 דפים נצפים, 63 היום
319272 ביקורים, 50 היום
FireStats icon ‏מריץ FireStats‏