ראש ממשלה מוסלמי מיד!

נתאי

הפתעה הפתעה! היום התבשרנו כי בעקבות הפרטת בתי הזיקוק לפני חצי שנה הם כבר מעלים מחירים. אמנם המדינה קיבלה המון כסף (10 מיליארד ₪) עבור בתי הזיקוק, אבל נחשו מה? אנחנו הולכים לשלם את זה מכיסנו עד הגרוש האחרון, בתוספת ריבית נשך, הצמדה ללירה הטורקית, עמלות פרעון מוקדם,  ודמי טמטום פקידותי, או שלא קוראים לי סמי עופר.

מי סובל מזה? בהתחלה קמעונאי הדלק הקטנים, בסוף אנחנו, כרגיל. הם בטוח ימצאו את הדרך לגלגל עלינו את ההוצאה.

שיט. איזו באסה. שוב עבדו עלינו. אחרי שמכרנו בזול את ים המלח לאחים עופר, ותיכף נצטרך להוסיף עוד כמה מיליארדים על שיקום של איזור האסון האקולוגי שפעם ×”×™×” ים, גם על הדלק נשלם יותר, ×›×™ – הפתעה הפתעה – שוק הדלק עכשיו הוא מונופול (יש גם את פז, שיש לה בית זקוק באשדוד, אבל הם מספקים רק לעצמם ולפלסטינים).

אז יש פה שתי אפשרויות. או שבאוצר יושבים פקידים ממש טפשים, שלא יכלו לחזות שזה המצב שיוצר בעוד חצי שנה, או שהמדינה שוב פתחה רגליים לבעלי ההון.

אולי אם היינו מדינה מסודרת כמו טורקיה אז היה אפשר לעצור אותם. אבל כנראה שבשביל זה צריך ראש מוסלמי, ולא אחד שאומר על עצמו שהוא קודם כל יהודי.

 

יחי השוק החופשי! יחי השוק החופשי! יחי השוק החופשי!

 

עתידות: בקרוב אחד הפקידונים יזכה בתפקיד ממש בכיר בחברה ממש גדולה במשק.

 

 

.

2 תגובות »

נתאי ב25/07/2007 15:03 תחת חברה בישראל

2 Responses to “ראש ממשלה מוסלמי מיד!”

  1. […] שלא יכלו לחזות שזה המצב שיווצר בעוד חצי שנה, או שהמדינה שוב פתחה רגליים לבעלי ההון.תגיות:Tags: הון ושלטון, הפרטה מאת […]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

971727 דפים נצפים, 63 היום
319271 ביקורים, 50 היום
FireStats icon ‏מריץ FireStats‏