כאן התחנה טרבלינקה

נתאי

כמה שאלות קטנוניות בעקבות הכתבה הזו בויינט, המספרת על נערים ששלפו את איבר מינם והשתינות בבקבוק באוטובוס בדרך לטרבלינק:

1. האם המעשה יותר חמור כיוון שהוא נעשה בדרך לטרבלינקה, ולא נניח, בדרך לטבריה בטיול השנתי?

2. אם כן, האם זה בגלל שטרבלינקה היא מקום קדוש?

3. האם המעשה של ההשתנה בבקבוק באמת שקול לאונס, כפי שמנהל בית הספר טען, ואם כן, מי הנאנסת במטאפורה הזו?

אינוס לפי חוק העונשין:

5. אינוס (תיקון: תשמ"ח, תש"ן, תש"ס, תשס"א)
א. הבועל אישה –
1. שלא בהסכמתה החופשית;
2. בהסכמת האשה, שהושגה במרמה לגבי מיהות העושה או מהות המעשה;
3. כשהאשה היא קטינה שטרם מלאו לה ארבעה עשרה שנים, אף בהסכמתה; או
4. תוך ניצול מצב של חוסר הכרה בו שרויה האשה, או מצב אחר המונע ממנה לתת הסכמה חופשית;
5. תוך ניצול היותה חולת נפש או לקויה בשכלה, אם בשל מחלתה או בשל הליקוי בשכלה לא היתה הסכמתה לבעילה הסכמה חופשית. הרי הוא אונס ודינו – מאסר שש עשרה שנים.
ב. על אף האמור בסעיף קטן (א), דין האונס – מאסר עשרים שנים אם האינוס נעשה באחת מנסיבות אלה:
1. בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים ובנסיבות האמורות בסעיף קטן (א)(1), (2), (4) או (5);
2. באיום בנשק חם או קר;
3. תוך גרימת חבלה גופנית או נפשית או הריון;
4. תוך התעללות באשה לפני המעשה, בזמן המעשה או אחריו;
5. בנוכחות אחר או אחרים שחברו יחד עמו לביצוע האינוס בידי אחד או אחדים מהם.
ג. בסימן זה –
"בועל" – המחדיר איבר מאיברי הגוף או חפץ לאיבר המין של האישה;

מעשה שעונשו בין 16 – 20 שנות מאסר.

4. אם אכן המעשה כה חמור, שקול אפילו לאונס(!) מדוע לא נענשו הנערים כלל?

4 תגובות »

נתאי ב5/05/2011 13:21 תחת כללי

4 Responses to “כאן התחנה טרבלינקה”

  1. שמוליק הגיב:

    יותר משזה מראה על רמתם של התלמידים, זה מראה על הרמה של אנשי ה"חינוך". פעם היו אומרים לנו המורים את המשפט המטומטם "היום אתה לא מכין שיעורים ומחר תהיה רוצח" או איזו אנלוגיה מטומטמת דומה שלתלמיד אינטיליגנט אין דרך אפילו להתחיל להסביר למורה כמה היא מטומטמת, ועכשיו מי שמשתין בבקבוק (בדרך לביקור בטרבלינקה! וואו!) דומה לאנס.

    לדעתי השתנה בבקבוק היא מעשה נאצל. קודם כל, הם לא מטריחים את כל האוטובוס לעצור בשביל להשתין.
    שנית, אני עצמי השתנתי לא אחת ולא חמש בבקבוק, זו פרקטיקה מקובלת אצל טנקיסטים. כל נהג טנק מחזיק בקבוק ספרינג (הם הכי מתאימים) למקרה שסילון החוזר יצער אותו.

    • נתאי הגיב:

      זו לא הבעיה המרכזית. נניח שההשתנה בבקבוק אכן נראית לך כמחנך כמעשה סופר חמור – מדוע אתה לא מעניש את התלמיד?

  2. כפיר הגיב:

    לא קראתיאת הכתבה בווי-נט. השתנה בבקבוק לא נראית לי מעשה חמור, אלא אם כן, הוא לווה בהרבה צחוקים, משיכת תשומת לב, רצון לעשות בלאגן.
    וכן. מסע לטרבלינקה, לפולין, זה לא טיול שנתי. ולכן כל מעשה חריג הוא חמור.
    ולא. טרבלינקה היא לא מקום קדוש. אבל לנו, כיהודים, היא מקום טעון רגשית. אני מדבר אפילו ברמה הפרטית. אם משפחה של סבא שלי נרצחה בפולין ו-70 שנה אחר כך הדור הרביעי מתייחס למסע לפולין כלטיול שנתי. אז יש פה בעיה.
    הנאנסת היא כל מי שאכפת לו.

  3. נעה זני הגיב:

    בעיני כל התעשיה הזו של נסיעות לפולין היא מיותרת ומגחיכה את המציאות , זה תמיד מזכיר לי את המערכון המדוייק של החמשיה הקאמרית על 'אירופה הקלאסית שני מחנות ריכוז וקזינו ביום'

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

877455 דפים נצפים, 65 היום
308935 ביקורים, 30 היום
FireStats icon ‏מריץ FireStats‏