סבא שלי לא היה פליט

נדב

בשיח הישראלי סביב הנכבה – שיח שסוער כמותו לא ×”×™×” בעשורים האחרונים – עולה שוב ושוב הטענה ‘אבל אף אחד לא מציע כלום לפליטים היהודים’ (למשל, במאמרו המביך של רונן שובל). כלומר, גם העולים מארצות האסלאם הם פליטים, ובמשתמע (ולא תמיד במשתמע) – מכיוון שלנו יש פליטים ולהם יש פליטים, כנראה שאנחנו פיטים ואפשר לשכוח […]

48 הערות »

נדב בתאריך 17/05/2011 8:06 בנושא ????? ???, ???????? ???????

עשה הרבה, אבל לא מגיע לו

נדב

לא הרבה פעמים אני לא מסכים עם פוסטים של נתאי עד כדי כך שאכתוב על כך פוסט – ובטח לא אי הסכמה כפולה, בשתי הנקודות המרכזיות של הפוסט. נתאי טען שלאובמה מגיע פרס נובל, למרות שהוא עוד לא עשה הרבה כנשיא. אני לא מסכים עם שני חלקי הטענה: אני חושב שלאובמה לא מגיע נובל, ומצד […]

13 הערות »

נדב בתאריך 10/10/2009 0:53 בנושא ?????

1136561 דפים נצפים, 102 היום
413296 ביקורים, 95 היום
FireStats icon ‏מריץ FireStats‏